בית אבות לחולי דמנציה

בית אבות לחולי דמנציה

בית אבות לחולי דמנציה

ההורה שלכם חולה בדמנציה? מחפשים עבורו בית?

בחיפוש אחר סביבת מגורים הולמת עבור ההורה שלכם, חשוב לעשות תכנון מקדים של כל הצרכים הנדרשים עבורו. אם ההורה שלכם סובל מדמנציה, רוב הסיכויים שהוא יצטרך בית אבות סיעודי. סיעודי במקרה של בית אבות לחולי דמנציה מתייחס להשגחה וטיפול קבועים לחולה עם בדיקות שגרתיות ומעקב יום יומי אחר החולה. בבתי אבות הללו ניתן לראות צוות מקצועי לעבודה עם חולי אלצהיימר ואנשים עם פגיעות קוגניטיביות חמורות. מכיוון שדמנציה היא תהליך פרוגרסיבי, ההורה שלכם יזקק כנראה לעוד שירותים נוספים בעתיד ולכן חשוב לוודא כי בית האבות מספק את כולם.

איך בוחרים סביבת מגורים לקשיש?

סביבת מגורים לאנשים קשישים ובעיקר לחולי דמנציה, צריכה להיות בטוחה ביותר עבורם. שמירה על בטיחות של חולי דמנציה כוללת מבנה מותאם למניעת יציאה מהמבנה ללא אישור. מניעת יציאה מהמבנה יכולה להציל חולי דמנציה אשר יכולים לצאת מבית האבות ולא לחזור אליו. ריבוי מקרים של חולי דמנציה שיצאו מבית אבות או בית דיור מוגן ולא ידעו איך לחזור, עזר לפתח היום אמצעים וכלים מיוחדים לשמירה על המבנה והחצר של המבנה סגורים ופתוחים רק לאנשים הרשאים לכך.

טיפול והשגחה 24/7 להורה

על מנת שתוכלו לשמור על הבריאות של ההורה שלכם לטווח הארוך, יש למצוא עבורו בית אבות לחולי דמנציה המספק גם פעילויות פנאי וספורט המותאמות לדיירים. בנוסף לכך, חשוב שיהיה טיפול גופני מתאים לצרכים של ההורה שלכם עם זמינות רבה לכל צורך שיהיה לו בעתיד. על מנת שתוכלו למצוא את בית האבות המתאים ביותר עבור ההורה, מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי למציאת בית אבות המתבצע בתהליך נעים ויעיל. הייעוץ המקצועי הוא חינם והוא כולל ליווי מלא של יועצת בתחום הזקנה עד למציאת בית האבות המתאים ביותר לצרכים של ההורה שלכם.

חיפוש בית אבות לחולי דמנציה

לתחילת חיפוש של בית אבות לחולי דמנציה המותאם להורה שלכם, צרו קשר עם ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות ותוכלו לקבל ליווי מלא למציאת בית חם ואוהב להורה שלכם. אתם נהנים מייעוץ מקצועי ללא עלות והכוונה לבחירת בתי אבות העומדים בקריטריונים הנדרשים למצב הבריאותי של ההורה שלכם.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן