בית אבות סיעודי ראשון לציון

בית אבות סיעודי ראשון לציון

ההורה שלכם זקוק לטיפול סיעודי? מעוניינים להעביר אותו לבית אבות בראשל"צ?

אם אתם מחפשים בית אבות סיעודי בראשון לציון, יש לכם אפשרות לקבל ליווי מקצועי והכוונה למציאת בית האבות המתאים ביותר להורה שלכם מתוך המגוון הקיים. הליווי ניתן ללא עלות והוא כולל בדיקה מקיפה של בתי אבות סיעודיים באיזור ראשון לציון והסביבה. הדרך למצוא את בית האבות הטוב ביותר להורה שלכם, מתחילה עם ייעוץ והכוונה מקצועיים של גרנוטולוגית (מומחית בחקר ההזדקנות) אשר תלווה אתכם עד למציאת בית האבות באיזור המתאים לכם ביותר, טיפול בבירוקרטיה מול הגופים הממשלתיים ואל מול בית האבות ועד קליטה טובה בבית האבות עד שכולם מרוצים.

חיפוש בית אבות בראשון לציון לקשישים סיעודיים

מבוגרים וקשישים המגיעים למצב סיעודי, יכולים לעבור למחלקה סיעודית או שיקומית בבית אבות לתקופה מוגדרת מראש או לתקופות ממושכות. בבית אבות ראשון לציון המציע להורה שלכם מחלקה סיעודית, תוכלו למצוא את המקום המתאים עבורו בהתאם למצב הבריאות בו הוא נמצא כרגע. ניתן גם להעביר אדם מבוגר לבית אבות שיקומי לאחר אישפוז בבית חולים במקרים שונים כגון נפילה, התקף לב וניתוחים הדורשים תהליך שיקומי. מרכז שיקומי הכולל גם מחלקה סיעודית, הוא אידאלי עבור מבוגרים וקשישים אשר עברו אירוע רפואי משמעותי הדורש מהם לעבור תהליך שיקום ארוך.

ייעוץ והכוונה לבתי אבות

לקבלת ייעוץ מקצועי והכוונה למציאת בית אבות סיעודי בראשון לציון והסביבה ללא עלות – התקשרו עכשיו לילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות. ילנה היא גרנטולוגית מוסמכת המביאה איתה ניסיון רב בליווי קשישים למציאת בית אבות מותאם עבורם. השירות הוא כאמור בחינם והוא יסייע לכם בתהליך עם חיפוש בית האבות הסיעודי המתאים ביותר למצב הבריאות בו ההורה שלכם נמצא כיום.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן