בית אור רמת גן – בית אבות סיעודי

בית אור רמת גן – בית אבות סיעודי

מחפשים בית אבות גריאטרי \ סיעודי ברמת גן?

ברמת גן וסביבתה מספר מרכזים גריאטריים ממעולים עם ותק  מרשים וביקורות מצויינות. איך בוחרים את המקום הכי מתאים לבן המשפחה שלכם וגם לכם כמשפחה תומכת? אני "גרונטולוגית" מוסמכת וזו המומחיות שלי כבר שנים רבות – ייעוץ להשמה בבתי אבות עם התמחות בבתי אבות סיעודיים ובחוסים הצריכים מחלקה סיעודית, מחלקה לתשושי נפש וחולים הסובלים מדמנציה (שטיון). אני יודעת לרכז את כל הפרטים והשיקולים הן על החוסה המיועד מצבו ואופיו והן על משפחתו ומה הכי מתאים לה (מיקום, תקציב, תנאים, אוכלוסיה וכדומה), להפעיל ידע וקשרים ולמצוא את המקום האידיאלי עבורכם ובן המשפחה שלכם.

על בית האבות בקצרה

"בית אור" נחשב למקום יוקרתי ומפואר ברמת מלון חמישה כוכבים. בית האבות ממוקם במרכז העיר רמת גן, מרחק קצר מפארק הירקון הירוק, בסמוך לתחבורה ציבורית וצירי תחבורה ראשיים מה שמאפשר נגישות קלה ומהירה לבני המשפחה שרוצים לבקר את בני משפחתם. עיצוב המקום שם דגש על סביבה ירוקה המשרה אווירה רגועה לדיירים ולבני המשפחה המבקרים אותם וכמובן שגם לצוות העובדים הנאמן שלנו!

המרכז משלב מחלקות סיעודיות קטנות במפרט מפואר עם מחלקת תשושי נפש ברמת 5 כוכבים! כל מטופל יכול להתאים את החדר לצרכיו הבריאותיים ולטעמו האישי. במקום ניתנים שירותי סיעוד מידהם של צוות גריאטרי אנושי, מקצועי ומנוסה. "בית אור רמת גן" מפוקח  על ידי משרד הבריאות וישנן מצלמות אבטחה ופיקוח 24 שעות ביממה לביטחון הדיירים.

אז איך בוחרים את המקום המתאים לכם ביותר?

אכן, יש המון משתנים במשוואה של מציאת בית אבות לבני משפחה שהפכו להיות סיעודיים או תשושי נפש \ דמנטיים. התקשרו ואסביר לכם על תהליך מציאת המקום הנכון לבן המשפחה שלכם באיזור רמת גן והסביבה. אני איתכם עד לבחירת בית האבות המתאים ביותר עבור יקירכם וכמובן, גם עבורכם ואני אסייע לכם למצוא את המקום האופטימאלי תוך התחשבות בכל השיקולים הכי חשובים להורה שלכם ולכם כמשפחה הממשיכה לבקר (בתדירות המתאימה לכם) ולטפל בבן המשפחה. אני מספקת שירותי ייעוץ בסטנדרט הכי גבוה בארץ! תוך רגישות גבוהה והבנה עמוקה של כל התהליכים הפיזיים והנפשיים שאם חווים, למציאת בית אבות עבורכם.

כמו כן, יש לי היכרות עמוקה על כל התהליכים הבירוקרטים מול הרשיות ותיאום בינכם, בין הרשויות ובית האבות שתבחרו.

לאתר של בית אור רמת גן

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן