בתי אבות לתשושי נפש

בתי אבות לתשושי נפש

בתי אבות לתשושי נפש

ההורה שלכם מוגדר כתשוש נפש? מחפשים עבורו בית אבות מתאים?

תשישות נפש הינה הגדרה לאדם הסובל מירידה קוגנטיבית משמעותית לא משנה מה הסיבה לכך. הסיבה יכולה להיות התחלה של מחלת אלצהיימר, תהליכים מתקדמים של פרקינסון ומחלות שונות הקשורות ללב ולכלי דם. בתי אבות לתשושי נפש מעניקים טיפול ייחודי המותאם לתפקוד של האדם הקשיש או המבוגר גם במקרים בהם הוא עצמאי ויכול לאכול לבד ולטפל בעצמו לבד. מצבים קוגניטיביים יכולים להיות זמניים אך ברוב המקרים מדובר על תהליכים פרוגרסיביים המחמירים עם השנים ולכן חשוב להעניק לאדם הסובל מתשישות נפש, את הבית שישמור עליו ביום יום.

בתי אבות לתשושי נפש בשרון והסביבה

ילדים להורים מבוגרים או קשישים הסובלים מבעיות קוגניטיביות קשות, יכולים למצוא את עצמם במצבים רבים עם ההורים שלהם חסרי אונים לחלוטין. הטיפול של ילד בהורה הסובל מדרגות מסויימות של דימנציה אינה פשוטה פיזית, רגשית ונפשית. באמצעות בתי אבות לתשושי נפש בשרון והסביבה, תוכלו להעניק להורה שלכם את הטיפול הטוב ביותר עבורו עם צוות מיומן ומקצועי שידאג לו לאורך תקופת השהות במקום. החיפוש לתשוש נפש בית אבות הוא קריטי במקרים בריאותיים מסויימים כגון הפרעות קשות בשינה ושינויים תכופים בהתנהגות. אם ההורה שלכם מוגדר כתשוש נפש בית אבות יכול להוות פתרון איכותי ונוח לשמירה על בריאות ההורה בטווח הארוך.

מסגרת לתשושי נפש עם צוות מקצועי

החיפוש אחר מסגרת לתשושי נפש אינו פשוט מכיוון שבמקרים רבים קשה לילדים לדעת אילו בתי אבות יתאימו למצב הקוגנטיבי של ההורה. באמצעות ייעוץ והכוונה של גרנטולוגית מקצועית, ניתן למצוא להורה שלכם בית אבות לתשושי נפש המותאם באופן מדוייק למצב הבריאותי הנוכחי שלו. הייעוץ וההכוונה ניתנים בחינם והם מתמקדים בראיה לטווח הארוך ובבחירת בית אבות לתשושי נפש המותאם להורה לשנים רבות קדימה.

קביעת פגישה עם בתי אבות לתשושי נפש

אם אתם רוצים לקדם את החיפוש שלכם אחר בתי אבות לתשושי נפש, יש לכם אפשרות לקבל הכוונה מקצועית ברמה גבוהה מאוד מילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות. ילנה היא גרנטולוגית מוסמכת המסייעת למאות מבוגרים וקשישים ברחבי הארץ למצוא את הבית החדש שלהם הכולל צוות מקצועי המעניק תמיכה המותאמת למצב הקוגניטיבי והבריאותי של המבוגר. 

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן