בתי אבות סיעודיים

בתי אבות סיעודיים

בתי אבות סיעודיים

מחפשים בתי אבות להורה הנמצא במצב סיעודי? אתם במקום הנכון!

החיפוש אחר בתי אבות סיעודיים דורש ידע והתאמת בית האבות למצב הפיזי של ההורה שלכם. אם ההורה שלכם מוגדר כסיעודי על ידי המוסד לביטוח הלאומי או נמצא בתהליך להגדרה כסיעודי, זה הזמן שלכם למצוא עבורו בית אבות מתאים. ישנו מספר גדול של בתי האבות עם התמחות סיעודית אך ישנו חשיבות רבה במציאת בית אבות העומד בכל התקנות הנדרשות מבחינת הגיינה, תזונה ורמת הפעילויות לקשישים.

בחירת בית אבות סיעודי עם ליווי מקצועי

אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל בחיפוש של בית אבות סיעודי, יש לכם אפשרות לקבל ליווי וייעוץ בתהליך בחירת בית האבות עבור ההורה שלכם. הייעוץ והליווי האישי מתבצע על ידי גרונטולוגית מוסמכת (מומחית בחקר הזיקנה) המלווה אתכם עד למציאת בית האבות המתאים ביותר עבורכם. ם אתם מחפשים בית אבות סיעודי במרכז למשל, יש לכם אפשרות להגיע לבית האבות עם הכוונה מקצועית המאפשרת לכם גם למצות את הזכויות המגיעות להורה שלכם בתהליך המעבר לבית אבות סיעודי במרכז בפרט ולבתי אבות סיעודיים בכלל.

איך מוצאים בית אבות סיעודי מומלץ?

על מנת שההורה שלכם יוכל לקבל את הטיפול הטוב ביותר הדרוש לו ביום יום, כדאי למצוא עבורו בית אבות סיעודי מומלץ הן מבחינת האיזור בו הוא ממוקם והן מבחינת הטיפולים הסיעודיים אותם הוא יקבל במקום. אם אתם או אחד האחים או החיות שלכם גרים באיזור השרון, יש לכם אפשרות לחפש עבור ההורה בית אבות סיעודי בשרון. בית אבות סיעודי בשרון הנמצא מרחק נסיעה קצר מהבית של אחד הילדים, הוא חיוני על מנת לשמור על הקשר הרציף עם ההורה לאורך תהליך ההתאקלמות בבית האבות וגם לקשר הישיר שלכם איתו בטווח הארוך.

ייעוץ למציאת בתי אבות סיעודיים

למידע נוסף על בתי אבות סיעודיים באיזור המגורים שלכם או של האחים שלכם, צרו קשר עכשיו עם ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות ותוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לכם למציאת בית האבות המתאים ביותר להורה שלם. תוכלו ליצור קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר או באמצעות שליחת מייל לכתובת המייל המופיע בדף.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן