ייעוץ בבחירת בית אבות

ייעוץ בבחירת בית אבות

ייעוץ בבחירת בית אבות

מתלבטים איזה בית אבות לבחור להורה שלכם?

בחירת בית אבות ברוב המקרים אינה פשוטה בעיקר כאשר מדובר על עזיבת הבית המוכר והבטוח שהאדם המבוגר גר בו במשך שנים רבות. אם ההורה שלכם נמצא בצומת דרכים בחייו בו הוא צריך לבחור את המקום הטוב ביותר למגורים עבורו, מומלץ לכם לפנות לייעוץ בבחירת בית אבות. שירותי הייעוץ ניתנים בחינם ללא עלות כלל והם כוללים הכוונה מקצועית לבחירת בית אבות המותאם במדוייק לצרכים הפיזיים, האישיים והרגשיים של ההורה שלכם.

יועץ לבתי אבות סיעודיים

על מנת לבחון לעומק את הצרכים של ההורה שלכם בנוגע למגורים, חשוב קודם לקבוע את האיזור בו תרצו שהוא יגור. ברוב המקרים ההמלצה תהיה לבחור באיזור מגורים של אחד הילדים בכדי שתהיה נגישות רבה יותר להורה לכל צורך שידרש. יועץ לבתי אבות במקרה זה יעבור איתכם על בתי אבות באיזור המגורים שלכם או של ילד אחד במשפחה ויבחן את התנאים הבסיסיים הנדרשים להורה שלכם בהתאמה לבית האבות באותו האיזור. בחיפוש אחר יועץ או יועצת בית אבות, חשוב לבחור במומחים לגרונטולוגיה (התמחות במדעי הזקנה) היכולים לסייע לכם בצורה מקצועית בתהליך החיפוש אחר בית אבות מתאים להורה. יועצת בית אבות המומלצת ביותר היא ילנה לובונץ – גרונטולוגית מוסמכת המציעה לכם את השירות שלה ללא תשלום.

בתי אבות סיעודיים במרכז הארץ

ישנם הבדלים בין בתי האבות השונים וישנם גם הבדלים בין בתי אבות עם מחלקה סיעודית לבתי אבות סיעודיים. אם אתם מחפשים בתי אבות סיעודיים במרכז הארץ, חשוב לדעת כי קיימות 3 דרגות עיקריות לרמת הסיעוד של ההורה שלכם שעל פיהן ניתן להחליט לאיזה בית אבות הוא יתאים יותר לטווח הקצר והארוך. בתי אבות סיעודיים מומלצים מספקים ברוב המקרים מענה לאדם המבוגר או הקשיש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בתי אבות עם מחלקה סיעודית במקרים רבים מטפלים בסיעוד ברמת קושי נמוכה עם עזרה ברחצה או אכילה. הבחירה בבתי אבות סיעודיים מומלצים בעיקר כאשר יש צורך בהשגחה רפואית על ההורה באופן רציף.

ייעוץ בבחירת בית אבות עם גרונטולוגית

לקבלת ייעוץ בבחירת בית אבות להורה שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר לילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות ולקבל סיוע מקצועי ללא עלות. ילנה לובנוץ היא גרונטולגית מוסמכת עם ניסיון של מעל ל-6 שנים בניהול בתי אבות והיא תשמח לסייע לכם בתהליך החיפוש של בית אבות להורה שלכם.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן