כמה עולה בית אבות לתשושי נפש

כמה עולה בית אבות לתשושי נפש

כמה עולה בית אבות לתשושי נפש

מחפשים בית אבות תל אביב והסביבה להורה שלכם?

מגורים בבית אבות יכולים להיות טובים במידה והסביבה מתאימה להורה שלכם ולצרכים שלו. כאשר מדובר על תשושי נפש יש צורך לעשות אפיון שלם של הצרכים הרפואיים והאישיים של ההורה שלכם לפני תחילת החיפוש אחר בית אבות תל אביב והסביבה. מלבד זאת, חשוב לבדוק אילו הטבות מגיעות להורה שלכם מבחינת מגורים במוסד מוכר לקשישים תשושי נפש ולוודא שיש אפשרות לסבסוד חודשי של תקופת המגורים במקום. תשושי נפש יכולים לסבול ממחלות שונות, כאשר רובן מתייחסות לבעיות קוגניטיביות. הבעיות הקוגניטיביות יכולות להיות תוצאה של אירועים מוחיים, התקפי לב ומחלות שונות כמו אלצהיימר.

בתי אבות מרכז לתשושי נפש

מה צריך להיות בבתי אבות מרכז לתשושי נפש ומה הם שונים מבתי אבות אחרים? תשושי נפש נזקקים קודם כל למבנה מותאם לצרכים שלהם. תשושי נפש כמו חולי אלצהיימר למשל, צריכים שהמבנה בו הם גרים יהיה סגור בצורה נכונה שתמנע מהם לצאת מהמקום ללא השגחה. הדוגמא הכי טובה לכך היא דלת כניסה הנראית כמו דלת אוטומטית אבל היא נפתחת ידנית. אלמנטים כאלה ונוספים יכולים לסייע בשמירה על ההורה שלכם בריא וללא חששות שהוא יעזוב את המקום או יצא ממנו מבלי לדעת כיצד לחזור.

ליווי חינם למציאת בית אבות

על מנת שתוכלו למצוא בית אבות תל אביב והסביבה להורה שלכם, אתם צריכים סיוע מקצועי של יועצת לבתי אבות. ייעוץ לבתי אבות הוא תחום הנחשב לנפוץ בעיקר בשנים האחרונות עם המודעות הרבה שיש כיום לצרכים של האוכלוסייה המבוגרת בכלל ואוכלוסיית תשושי הנפש בפרט. הליווי הוא ללא עלות והיועצת מגיע אל ההורה שלכם הביתה בכדי לעשות את אפיון הצרכים שלו למעבר לבית אבות. בשלב השני היא תחפש עבור ההורה שלכם בית אבות מתאים באזור תל אביב ותתאם עבורכם ביקורים בבתי האבות, עד שתמצאו את המקום המתאים ביותר עבורו.

בחירת בית אבות תל אביב

לקבלת ייעוץ וליווי מלא לבחירת בית אבות תל אביב והסביבה, צרו קשר עם ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות ותוכלו לתאם ייעוץ מקצועי כבר לימים הקרובים. היועצת והגרונטולוגית ילנה לובונץ תשמח ללוות את ההורה שלכם עד למציאת הבית החדש עבורו באזור המרכז.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן