מחלקה לתשושי נפש בבית אבות

מחלקה לתשושי נפש בבית אבות

הפניה אל מחלקה לתשושי נפש בבית אבות מבוצעת הן מתוך מוסדות אשפוז שונים והן מתוך הקהילה. מדובר במחלקה אשר מיועדת לחולים שהם ניידים ויכולים ללכת בעצמם, אך יש להם ירידה משמעותית בתפקודים הקוגנטיביים כמו ירידה ביכולת הזיכרון, ירידה בהתמצאות בזמן או נדרשים להכוונות שונות.

מחלקה לתשושי נפש בבית אבות הינה מחלקה אשר מפוקחת על ידי האגף לגריאטריה במשרד הבריאות, פיקוח אשר מחייב את המחלקה לפעול על פי קוד משרד הבריאות ועל ידי צוות מיומן ומקצועי של רופאים, אחיות ומטפילם שונים.

המטרה של מחלקה לתשושי נפש בבית אבות היא לאפשר לכל מטופל לקבל כמה שיותר עצמאות על פי האפשר, ויחד עם זאת להבטיח סביבה בטוחה בה הוא יוכל להתנהל באופן עצמאי, בין אם מדובר בפעולות יום יומיות כמו הליכה, אכילה, היגיינה אישית וכדומה ובין אם מדובר בפעולות מגוונות יותר כמו נטילת חלק בפעילויות פנאי, שמירה על כושר גופני על פי האפשר ופיקוח מתמיד על מצבו של המטופל לזיהוי סימנים של הידרדרות או צורך בטיפול רפואי מיוחד.

מה עושים בתוך מחלקה לתשושי נפש בבית אבות?

מחלקה לתשושי נפש בבית אבות כוללת מגוון רחב של פעילויות. חלק מהפעילויות הינן פעילויות קבוצתיות אשר גם מחזקות את הפן החברתי החשוב מאוד במצבים כאלו, והם פעילויות פרטניות המתייחסות למצבו האישי של כל מטופל והצרכים האישיים הנכונים לו.

בנוסף לכך, נכלל הטיפול עצמו של בית האבות הכולל פיקוח מתמיד וצמוד לכל מטופל, חדרים מאובזרים ונוחים, ארוחות מסודרות ומפוקחות, סיוע בשמירה על היגיינה אישית וכל מה שהמטופלים זקוקים לו.

ליווי צמוד לאיתור בית האבות המתאים לכם

אם אתם זקוקים לפנות עם אדם יקר לכם אל מחלקה לתשושי נפש בבית אבות אך לא יודעים באיזה בית אבות לבחור, איך עובד התהליך, איך תוכלו לקבל סיוע במימון השהות שלו במחלקה וכדומה, אני כאן בשבילכם.

הניסיון הרב אותו צברתי עם השנים והידע שלי בתחום מאפשרים לי ללוות כל משפחה לאורך כל הדרך ולהבטיח ליקרים לכם את הטיפול הנכון והמתאים ביותר לצרכים שלהם.

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

סגירת תפריט
דילוג לתוכן