בית אבות דוברי רוסית

בית אבות דוברי רוסית

בית אבות דוברי רוסית

ההורה שלכם דובר רוסית? מחפשים בית אבות מתאים?

מעבר של אדם מבוגר לבית אבות אינו קל ומגיע עם הרבה חששות, הן עבור הילדים שלו והן עבור עצמו. אם אתם מחפשים בית אבות דוברי רוסית, כדאי לדעת שבית אבות המספק מענה לקשישים אשר יצאו מברית המועצות יכול לספק כלים טובים יותר מבחינת השפה ופעילויות פנאי שונות. בחירה בבית אבות צריכה להיות מושכלת ומותאמת במדויק לצרכים של ההורים שלכם. נושא השפה הוא חשוב והוא יתן להם את ההרגשה שיש מי שמבין אותם וקשוב לדרישות ולצרכים היום יומיים שלהם.

מחלקות לדוברי רוסית בבתי אבות

רוב בתי האבות בישראל אינם מספקים מענה מירבי לכל דוברי שפה מסוימת אלא מספקים פתרון לדוברי שפות מסוימות באמצעות מחלקות ספציפיות בתוך בית האבות. בחיפוש אחר בית אבות ליוצאי ברית המועצות, תוכלו לגלות מוסדות איכותיים ומקצועיים המחזיקים במחלקות מיוחדות המותאמות במיוחד לדוברי רוסית מכל הבחינות – הכיתוב של השפה במחלקה, שפת האם של עובדי המחלקה והפעילויות השונות של המקום. המחלקות הללו מעניקות סביבה טובה יותר לדוברי רוסית, אשר אין להם שפה נוספת אחרת המאפשרת להם לתקשר עם הסביבה שלהם.

ליווי מלא למציאת בית אבות

על מנת שההורה שלכם יוכל למצוא את הבית החדש שלו בקלות ולהתחבר לחברים וחברות חדשים דוברי רוסית, רצוי שתמצאו עבורו בית אבות דוברי רוסית הקרוב יחסית לאזור המגורים שלכם. היום במקום לעבור בין בתי אבות ובתי דיור מוגן ולבדוק האם הם מציעים פתרון מהבחינה השפה הרוסית, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ליועצת מקצועית לבתי אבות המלווה את ההורה שלכם למציאת בית אבות המותאם במיוחד בשבילו. השירות הוא חינם לגמרי והוא נגיש לכם דרך האתר והוא יכול לסייע לכם ולהורה שלכם למצוא בית עבורו בתהליך מהיר ויעיל במיוחד.

מציאת בית אבות דוברי רוסית

לחיפוש בית אבות דוברי רוסית באזור המגורים שלכם, צרו קשר עם ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות ותוכלו לסייע להורה שלכם למצוא בית חדש המותאם לצרכים שלו. היועצת ילנה לובונץ מביאה איתה ניסיון רב וידע עצום בהתאמת בתי אבות לקשישים בטווח גילאים רחב והיא תשמח לסייע לכם מהניסיון והידע שלה.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן