מחלקה סיעודית בבית אבות

מחלקה סיעודית בבית אבות

מחלקה סיעודית בבתי אבות הינה מחלקה המותאמת לקשישים אשר סובלים מירידה קשה וקבועה ביכולת הניידות שלהם, במצב הבריאותי שלהם וביכולת שלהם לתפקד ביום יום בצורה תקינה ונכונה. כאשר אדם מוגדר במצב סיעודי על ידי הגריאטר המחוזי במשרד הבריאות, המקום הנכון והמתאים ביותר עבורו הינה מחלקה סיעודית בבית אבות אשר תעניק לו את הטיפול הנכון ואת הליווי היום יומי הצמוד לו הוא זקוק.

הפנייה אל מחלקה סיעודית בבתי האבות היא חשובה מאוד כאשר מגיעים למצב סיעוד. לא מעט חולים סיעודיים לא מצליחים לקבל בבית את הטיפול המיטבי והתמיכה לה הם זקוקים ביום יום והם חווים המון קושי ותיסכול בפעולות הפשוטות לאנשים בריאים כמו שירותים, מקלחת, להתלבש, לרדת מהמיטה לכיסא וחזרה וכדומה. הדרך הטובה ביותר עבורם לחיות בצורה נכונה ולקבל את הטיפול המתאים להם תהיה במחלקה סיעודית הערוכה למצבים כאלו.

בחירה בבית האבות הנכון

חשוב להבין כי אמנם הטיפול הסיעודי הוא זהה, אך יכולים להיות הבדלים מהותיים בין בית אבות אחד למשנהו. כאשר מפנים חולה סיעודי אל בית אבות חשוב לוודא כי מדובר בבית אבות אשר יוכל לענות על הצרכים הסיעודיים שלו בצורה הטובה ביותר, לוודא שמדובר במקום בו יש אנשי צוות מנוסים ומקצועיים אשר יוכלו להעניק לו את התמיכה הדרושה ואת הציוד התומך והטכנולוגי המתאים.

לפני שאתם פונים עם היקרים לכם אל בית אבות, חשוב לקבל ייעוץ מיועצים מקצועיים אשר מתמחים בתחום ומכירים מגוון רחב של בתי אבות ומה היתרונות והחסרונות של כל מקום וכך ויוכלו לבצע את ההפניה הנכונה והמתאימה ביותר עבור כל אחד והמקרה המיוחד שלו.

מי אני?

שמי ילנה, בעלת ניסיון רב שנים בתחום והיכרות מלאה עם התחום של בתי אבות ומצבים סיעודיים. בעברי שימשתי בתפקידי עוזרת מנכ"ל בבית אבות כ7 שנים, עבדתי בארגון ויצ"ו ובחברת הסיעוד מטב על תקן עובדת סוציאלית ובמהלך השנים צברתי ניסיון וידע רב מאוד בתחום.

בנוסף, אני גרנטולוגית מוסמכת ומומחית באבחון וזיהוי צרכים של מבוגרים וסיעודיים, מה שמאפשר לי לדעת לאתר לכל מטופל סיעודי את המענה הנכון ביותר לצרכים שלו.

עם הרקע העשיר שלי בתחום, אני מציעה ליווי מלא למשפחות אשר צריכות להפנות את היקרים להם למסגרות סיעודיות, תוך איתור מקורות סיוע פיננסיים פרטיים או ממשלתיים וכל מה שאתם זקוקים לו בכדי לבצע את המעבר אל בית האבות ואל המחלקה הסיעודית בצורה הטובה ביותר. אני מספקת שירות מקצה לקצה, מהשלב של היכרות ראשונית, דרך טיפול בכל הבירוקרטיה מול הגופים הממשלתיים, בחירת בית האבות הנכון ועד הקליטה של המטופל כולל ליווי לאורך זמן.

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

סגירת תפריט
דילוג לתוכן