בית אבות לתשושי נפש במרכז

בית אבות לתשושי נפש במרכז

בית אבות לתשושי נפש במרכז

ההורה שלכם מוגדר כתשוש נפש? זה הזמן לחפש עבורו בית אבות מתאים

אם ההורה שלכם גר באיזור המרכז או אתם גרים באיזור המרכז ואתם מחפשים עבורו בית אבות לתשושי נפש, כדאי לכם לפנות לייעוץ והכוונה מקצועית. ייעוץ והכוונה למציאת בתי אבות לתשושי נפש במרכז הוא חינם ללא עלות והוא פותח בפניכם אפשרויות שונות לגבי המעבר של ההורה שלכם למוסד מסודר לטיפול בקשישים תשושי נפש. תשושי נפש מגיעים לבתי אבות עם פגיעה קוגנטיבית ברמות שונות וזקוקים לטיפול המותאם לרמת הפגיעה שלהם. למשל, כאשר מדובר במחלת האלצהיימר, ינתן טיפול בהתאם בידיעה כי המחלה היא פרוגרסיבית ומחמירה עם הזמן ואילו המצב הקוגנטיבי בעקבות אירוע מוחי יכולה להשתפר עם הזמן.

בית אבות סיעודי רמת גן ותל אביב

הורים מבוגרים הנמצאים במצב סיעודי או עם פגיעה משמעותית ביכולות הקוגנטיביות שלהם, יכולים למצוא בית אבות סיעודי ברמת גן או בית באמצעות ליווי אישי של גרונטולוגית. גרונטולגית היא מומחית לחקר הזיקנה ויכולה לסייע לכם בתהליך בצורה רגישה וממוקדת יותר עד למציאת בית האבות המתאים ביותר. כחלק מהליווי למציאת בית אבות סיעודי, תוכלו לקבל מידע לגבי מימוש הזכויות של ההורה שלכם כולל הגשת הבקשה לקבלת קוד ממשרד הבריאות. ייעוץ של מומחית בחיפוש בית אבות סיעודי  יסייע לכם למצוא את המקום המתאים לכם ביותר.

בית אבות פתח תקווה ובקעת אונו

מלבד איזור תל אביב ורמת גן, גם איזור פתח תקווה ובקעת אונו יכול להיות רלוונטי עבור ההורים שלכם במידה ואתם גרים באיזור. אם אתם מעוניינים למצוא בית אבות בפתח תקווה או בקרית אונו, תוכלו לעשות סיור בבית אבות יחד עם גרונטולוגית מקצועית המסייעת לקשישים בדרך המעבר למגורים חדשים. באיזור בקעת אונו והסביבה, אפשר למצוא את בית ליצק אזור הנחשב לאחד הותיקים באיזור. ייעוץ והכוונה לבית ליצק אזור, תוכלו לקבל כאן דרך האתר מילנה שהיא גם גרונטולוגית מוסמכת ומנוסה מאד.

סיור בבתי אבות לתשושי נפש במרכז

לקביעת סיור בבתי אבות לתשושי נפש במרכז או לבתי אבות סיעודיים, צרו קשר עכשיו עם ילנה לייעוץ והכוונה לבתי אבות ותאמו יום ושעה לסיור בבית אבות באיזור המגורים שלכם או של ההורה. לנה לובונץ תשמח לסייע לכם בתהליך מציאת בית האבות המתאים ביותר להורה שלכם.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן