כמה עולה בית אבות

כמה עולה בית אבות

כמה עולה בית אבות

רוצים לדעת מחירים לבתי אבות? מעוניינים למצוא בית להורה שלכם?

בתי האבות בישראל מתחלקים לבתי אבות סיעודיים, בתי אבות לתשושי נפש, בתי אבות לעצמאים עם מחלקות לתשושי נפש ובתי אבות לעצמאיים עם מחלקות סיעודיות. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה בית אבות להורה שלכם, חשוב קודם כל להבין איזה סוג של בית אבות יתאים להורה שלכם. התשלום לבית אבות הוא חודשי ויכול לנוע בין 5,000 ש"ח ועד ל-19,000 ש"ח תלוי במיקום ובשירותים של המקום. הדרך הטובה ביותר למצוא בית אבות המתאים להורה שלכם היא באמצעות ליווי אישי וייעוץ מקצועי של גרונטלוגית (מומחית לחקר הזיקנה).

כמה עולה בית אבות באיזור המרכז והשרון

אם אתם מחפשים עבור ההורה שלכם בית אבות, חשוב שתבינו את ההגדרה של המוסדות הללו. בחיפוש כמה עולה בית אבות, צריך לבדוק האם ההורה שלכם מתאים לקריטריונים של המגורים במוסד טיפולי מסוג זה. בתי האבות, ייעודם הוא למגורים למבוגרים וקשישים שאין בבעלותם דירה וההכנסה החודשית שלהם היא נמוכה. מגורים בבית אבות מחירים נמוכים יכול להתאפשר גם במקרה וההורה שלכם מקבל קוד של משרד הבריאות, המאשר לו לקבל סיבסוד מסויים במגורים בבית אבות. אם אתם רוצים לדעת לגבי בית אבות מחירים באיזור המגורים שלכם, מומלץ לכם לקבל את המידע דרך יועצת מקצועית למציאת בית אבות.

חיפוש בתי אבות במרכז מחירים

המחירים כאמור יכולים להשתנות ובחיפוש אחר בתי אבות במרכז מחירים יכולים לעמוד בין 6,500 לחודש ועד ל-19,000 לחודש. גם אם המחירים נראים לכם גבוהים במיוחד עבור ההורה שלכם, יש אפשרות לקבל סיבסוד מהמדינה בתנאים מסויימים ולמצוא בית אבות במחיר מוזל יותר באיזורים הנמצאים במרחק נסיעה מהבית שלכם. אם ההורה שלכם מתאים לבתי אבות סיעודיים מחירים נמוכים הוא יוכל לקבל באמצעות השתתפות משרד הבריאות באמצעות קבלת הקוד לסבסוד השהות בבית האבות. קוד משרד הבריאות המספק סיוע כלכלי לקשישים יכול להיות רלוונטי לגבי בתי אבות סיעודיים מחירים משתנים על פי המיקום.

מידע לגבי כמה עולה בית אבות באיזור שלכם

לקבלת מידע לגבי כמה עולה בית אבות עבור ההורה שלכם, התקשרו עכשיו לילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות ותקבלו את כל המידע הנדרש לכם למציאת בית האבות המתאים ביותר להורה שלכם. ילנה לובונץ תסייע לכם ולהורה שלכם למצוא את בית האבות המתאים ביותר ובמחיר החודשי המותאם לתקציב מוגדר מראש.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן