בית אבות סיעודי פרטי

בית אבות סיעודי פרטי

בית אבות סיעודי פרטי

ההורה שלכם נמצא במצב סיעודי? מעוניינים למצוא עבורו בית אבות פרטי?

הורה מבוגר המגיע למצב סיעודי דורש טיפול המותאם למצב הבריאותי שלו. הדרך הטובה ביותר להעניק לו את הטיפולים הללו ביום יום היא באמצעות בית אבות סיעודי פרטי. בתי האבות הסיעודיים נחשבים למומלצים במיוחד לקשישים סיעודיים מכיוון שהם מתמחים בתחום הסיעודי ומחזיקים ציוד וצוות מיומן ומנוסה לטיפול בקשישים הנמצאים במצב סיעודי ברמות שונות. בתי אבות לעצמאיים המחזיקים במחלקה סיעודית בדרך כלל מתאימים רק למצב סיעודי התחלתי עם עזרה בדברים בסיסיים כמו האכלה ומקלחת.

מציאת מוסד סיעודי פרטי עם מומחית בתחום

הבחירה במוסד סיעודי היא משמעותית ביותר מכיוון שהיא תשפיע על איכות החיים של ההורה שלכם בשנים הבאות. מוסד סיעודי פרטי מומלץ למצוא דרך ייעוץ והכוונה של גרונטולוגית (מומחית לחקר הזיקנה). גרונטולוגית מוסמכת תתאים עבורכם את המוסד הסיעודי בהתאם למצב הפיזי, הבריאותי והמנטלי של ההורה. בנוסף לכך, היועצת תיקח בשיקול את הצרכים החברתיים של ההורה שלכם ואת הפעילויות החברתיות הדרושות לו. אם ההורה שלכם זקוק לשירותי אשפוז סיעודי, היועצת תחפש עבורכם את המקום המתאים ביותר עבורו, בין אם זה לתקופה קצרה ובין אם זה לטווח הארוך. שירותי אשפוז סיעודי רלוונטיים גם במקרה של שיקום לאחר ניתוח, תאונה או נפילה.

בית חולים סיעודי באיזור המגורים שלכם

בחיפוש בית חולים סיעודי, ההמלצה היא למצוא את בית החולים או המרכז השיקומי הקרוב ביותר לאחד הילדים של ההורה. אם אתם גרים במרכז הארץ ולקחתם על עצמכם את האחריות לטפל בהורה שלכם באופן כללי, כדאי שתקבלו הכוונה וייעוץ לבית חולים סיעודי במרכז אשר ינגיש לכם את ההגעה להורה במהלך השבוע. בית חולים סיעודי במרכז יכול לעזור להורה שלכם בתהליך שיקומי עד לחזרה שלו הביתה או למעבר לבית אבות או דיור מוגן.

ליווי וייעוץ למציאת בית אבות סיעודי פרטי

לקבלת ייעוץ מקצועי וליווי אישי למציאת בית אבות סיעודי פרטי, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן בראש האתר וילנה לובונץ תסייע לכם בחיפוש המוסד המתאים ביותר להורה שלכם. ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות מלווה מאות קשישים בכל שנה בדרך למציאת מוסד סיעודי מתאים והכל ללא עלות ובחינם. 

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן