בתי אבות סיעודיים במרכז

בתי אבות סיעודיים במרכז

בתי אבות סיעודיים במרכז

מחפשים בית אבות סיעוד באיזור המרכז? רוצים סיוע עבור ההורה שלכם?

המעבר מהבית המוכר לבית אבות הוא אינו פשוט לאף אדם מבוגר והוא למעשה מסמל לרבים מהמבוגרים את המעבר מחיים עצמאיים לחיים התלויים באנשים אחרים, בעיקר כאשר מדובר במבוגרים במצב סיעודי. בתי אבות סיעודיים במרכז יכולים לספק להורה שלכם את הבית המתאים ביותר עבורו המעניק לו את כל הטיפולים והצרכים היום יומיים הנדרשים לו. חשוב לדעת כי קיימים סוגים שונים של בתי אבות ולכן כדאי לבחון את הסוגים השונים על מנת להתאים את סוג בית האבות לצרכים היום יומיים של ההורה שלכם.

בית אבות בבית דגן וראשון לציון

מבוגר או קשיש במצב סיעודי ההופך לנטל עבור הילדים בגלל מצבו הפיזי ולעיתים גם הנפשי, יכול למצוא בית אבות לעצמאיים עם מחלקה סיעודית המסייעת למבוגרים וקשישים הנדרשים לקבל טיפול סיעודי בסיסי כגון עזרה בהלבשה, רחצה והאכלה. בתי אבות המוגדרים סיעודיים לעומת זאת, מספקים את כלל הטיפולים והסיוע הנדרשים לכל המצבים הסיעודיים. אם אתם מחפשים עבור ההורה שלכם בית אבות בבית דגן או ראשון לציון, כדאי לכם לפנות ליועצת לבתי אבות המסייעת לביצוע התאמת בית האבות לקשישים ומבוגרים ללא עלות. השירות רלוונטי גם לאיזורים נוספים ויכול להתאים למבוגרים וקשישים המחפשים בית אבות בבני ברק והסביבה. המיקום של בית אבות בבני ברק או רמת גן במידה וזה קרוב יחסית לבית שלכם, יכול לסייע לכם במעקב אחר הטיפול של ההורה ולהגיע אליו לבית האבות לביקורים תכופים יותר.

חיפוש בית אבות ברמת גן ותל אביב

בערים נוספות במרכז כמו רמת גן ותל אביב, ניתן למצוא עשרות בתי אבות בטווחים מחירים שונים וברמות שירות שונות. אם בית אבות ברמת גן או תל אביב הוא גם רלוונטי עבור ההורה המבוגר שלכם, כדאי לכם גם במקרה זה לפנות ליועצת מקצועית למציאת בית אבות. היועצת לנה לובונץ היא גרונטולוגית מוסמכת היכולה לסייע לכם במציאת בית אבות בתל אביב או רמת גן בהתאמה מושלמת לצרכי ההורה שלכם. הייעוץ המקצועי של ילנה לובונץ למציאת בית אבות בתל אביב או רמת גן אינו עולה כסף והוא נגיש עבורכם כאן דרך האתר.

ליווי מקצועי למציאת בתי אבות סיעודיים במרכז

לחיפוש מודרך בליווי אישי למציאת בתי אבות סיעודיים במרכז, התקשרו עכשיו למספר הטלפון של ילנה לובונץ המופיע כאן באתר והצטרפו למאות המבוגרים והקשישים שכבר מצאו את הבית החדש שלהם דרך השירותים המקצועיים של ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן