בתי אבות מומלצים

בתי אבות מומלצים

בתי אבות מומלצים

ההורה שלכם מעוניין לעבור לבית אבות? הגעתם למקום הנכון!

בחיפוש אחר בתי אבות מומלצים, תוכלו למצוא את בתי האבות הטובים ביותר דרך ליווי והכוונה אישית של גרונטולוגית מוסמכת (מומחית לחקר הזיקנה). הליווי וההכוונה של היועצת הוא בחינם ללא עלות כלל מצידכם והוא מאפשר לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי לזכויות המגיעות להורה המבוגר שלכם. רוב הילדים בארץ להורים מבוגרים וקשישים אינם מכירים את הזכויות המגיעות להורה שלהם ולעיתים נכנסים לתהליך המעבר לדיור מוגן או בית אבות בצורה מהירה וללא בדיקה מעמיקה. ליווי והכוונה של גרונטולוגית משפר את הסיכויים של ההורה המבוגר שלכם למצוא את בית האבות המומלץ ביותר עבורו.

סיור בבתי אבות סיעודיים משרד הבריאות

משרד הבריאות בישראל מפקח על מוסדות מסויימים המיועדים לטיפול במבוגרים וקשישים. אם אתם רוצים שההורה שלכם יעשה סיור בבתי אבות סיעודיים משרד הבריאות, תוכלו לסייע לו באמצעות פנייה ליועצת להכוונה לבתי אבות. היועצת הגרונטולוגית במקרה זה גם יכולה לעזור להורה שלכם למצוא את המקום המתאים עבורו ביותר. סיור בבתי אבות פרטיים העומדים בכל התקנות של משרד הבריאות, יכול לסייע לכם בבחירת בית האבות המתאים ביותר כאשר השיקולים שיש לקחת הם הצרכים הפיזיים והחברתיים הנדרשים להורה שלכם. בתי אבות פרטיים יכולים גם לכלול מחלקות סיעוד או מחלקות לתשושי נפש שיתאימו לצרכים שונים של קשישים ומבוגרים.

הכוונה בבחירת בית אבות עם גרונטולוגית

הכוונה בבחירת בית אבות מתחיל קודם כל עם הבנת הצרכים של ההורה שלכם. הצרכים שלו לעיתים אינם נראים לעין או לא עולים בשיחות איתו ולכן איש מקצוע המגיע מבחוץ, יכול להבין מההורה שלכם את הצרכים הבריאותיים, הפיזיים והרגשיים הנדרשים לשיפור איכות החיים שלו ביום יום. הכוונה לבית אבות הניתנת לכם ללא עלות, היא כדאית ומהווה בסיס מצויין לחיפוש אחר בתי אבות בסביבת המגורים שלכם. לקבלת הכוונה לבית אבות באיזור המגורים של ההורה שלכם או שלכם, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן באתר.

בתי אבות מומלצים באיזור המגורים שלכם

חיפוש אחר בתי אבות מומלצים הממוקמים באיזור המגורים שלכם, יסייע לכם לקבל נגישות טובה יותר להורה שלכם ביום יום. ילנה ייעוץ והכוונה לבתי אבות מציעה לכם לעשות את החיפוש יחד איתה ולקבל ליווי וייעוץ מקצועי מגרונטולוגית מוסמכת מהמובילות ביותר בתחום.

תוכן עניינים

מתן פתרונות לעצמאים,
סיעודיים,תשושי נפש והחלמה

התאמה וליווי לבתי אבות
ודיור מוגן

הייעוץ ניתן ע"י ילנה לובונץ
גרונטולגית מוסמכת, בעלת ניסיון

שירות מקצועי,
אדיב ואישי ללא תשלום

אז מה בעצם צריך לעשות?

1

פגישה לבחינת מצב בריאותי תפקודי

2

התאמת ציפיות למשפחה

3

ייעוץ בנושא מימון לבתי אבות ומהן הזכויות

4

קבלת קוד – סיוע ופניה משותפת למשרד הבריאות

5

סיוע בפניה למימוש תנאים בביטוח סיעודי

6

ליווי והיכרות עם בתי אבות רלוונטים

7

קשר ישיר וצמוד עם המשפחה לכל אורך התהליך וגם לאחריו

למה לבחור בי?

מציאת פתרון בזמן קצר

סיוע כשלים בירוקרטיים ומציאת פתרונות

לווי אישי וצמוד ללא תשלום נוסף

חסכון בזמן וכסף !

נושאים נוספים:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן